• Reklamacja

  REKLAMACJA PRODUKTU

Jesteśmy po to aby nasi klienci mogli w pełni cieszyć się z funkcjonalności sprzedawanych przez nas produktów.

Staramy się jak najlepiej selekcjonować sprzedawane przez nas produkty pod kątem wad  fabrycznych jak i opini klientów.

Jeśli jednak się zdarzy, że zakupiony towar nie funkcjonuje prawidłowo nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby proces reklamacyjny był zrealizowany na satysfakcjonującym dla Państwa poziomie.  

 

Jak zgłosić reklamację?

  1. Prosimy o zgłaszanie reklamacji poprzez kontakt mailowy reklamacje.akasklep@gmail.com, telefoniczny 724-751-767 lub pisemnie na adres siedziby sprzedawcy.
  2. Prosimy o podanie nr zamówienia, przesłanie zdjęć produktu oraz dokładne opisanie informacji, mogących ułatwić i przyśpieszyć realizację reklamacji.
  3. Po przyjęciu zgłoszenia, Dział Obsługi Reklamacji w trybie pilnym prześle dalsze instrukcje drogą elektroniczną - mailową, na podany adres email.